سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۲

اخبار

روز کار درمانی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

از همکاران کاردرمان واحد توانبخشی بیمارستان بزرگ نفت اهواز تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت ششم آبان روز جهانی کاردرمانی از بخش کاردرمانی واحد توانبخشی بیمارستان بزرگ نفت اهواز بازدید و از همکاران این بخش تقدیر شد.

بخش کاردرمانی در دو حوزه کودکان و بزرگسالان فعالیت می نماید و طی دو سال گذشته تعداد 5730 بیمار از خدمات بخش کار درمانی استفاده نموده اند.

بخش کاردرمانی به بزرگسالان دچار بیماری های نورولوژیک ، ارتوپدی و بیماران جراحی خدمات رسانی می نماید. بیماران دچار سکته مغزی ، دیستروفی عضلانی ، ضایعات نخاعی ، پارگی تاندون ، انواع شکستگی ها و ... و به طور کلی هر بیماری ای که در آن فرد دچار محدودیت های حرکتی شده میتواند از خدمات کاردرمانی بهره بگیرد تا زمانی که بتواند دامنه حرکتی طبیعی را بدست آورد.

بخش دیگری از فعالیت های کاردرمانی در حوزه گروه درمانی و هنر درمانی برای بیماران بخش های اعصاب و روان زنان و مردان می باشد.

 

کار درمانی7
کار درمانی6

در حوزه ی کودکان ، کودکان طیف اوتیسم ( از خفیف تا شدید ) ، بیماران سندروم داوون ،  کودکان بیش فعال و دچار اختلال توجه و کودکان دچار فلج مغزی و ... از خدمات بخش کاردرمانی بهره مند می شوند.

کودکان دیر آموز و با تاخیر های رشدی حرکتی اگر از ابتدا تشخیص داده شوند میتوان با کاردرمانی و انجام تمرین های مناسب و بازی درمانی به مرحله ای برسند که در مدارس عادی به تحصیل ادامه دهند.


کار درمانی4
کار درمانی2
کار درمانی1

۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۲۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید